Ett mellanting

Söndag den 3/1-10

Godmorgon mina små äpplen! Har ni sovit gott? Själv har jag sovit otroligt gott! Somnade kvart i ett och vaknade tio över elva. Så jag har riktigt fått sova ut, ändå är jag trött! Om man sover för länge så blir man trött och om man sover för lite blir man också trött! Vars är mellantinget, kring åtta timmar per natt? Får försöka att lista ut det under den kommande veckan kanske?

Just nu sitter jag och tittar på Family Guy, men jag är väl inte så inne i det eftersom jag skriver det här nu. idag vet jag inte vad som händer, vi får se. Ska nog ta det lugnt, men jag har ändå funderat på att fara ut och springa. Vi får se hur det blir med den saken.

Küsse

Kommentarer
Postat av: felicia

Jag måste seriöst sova i tio timmar per natt för att ens komma upp...

2010-01-03 @ 13:56:31
URL: http://duserutsomingalill.blogg.se/
Postat av: felicia

SV: jag msåte sova så mycket för att bli pigg (A)

2010-01-03 @ 14:19:16
URL: http://duserutsomingalill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback