Fillspills

Nyss har jag hjälpt mamma med att bära ut ett dussintals med kartonger till altanen. Våran klubb ska hålla en cup imorgon och vi ska bl.a hålla i köket. Så vi har massor med bröd hemma som bara väntar på att ätas upp av små hungriga hockeyspelare!

Ikväll blir det att vara med FellePelle. Det blir nog super, får bara hoppas att jag inte somnar hemma hos henne(dvs om vi är hos henne). Är som sagt sjukt trött!

Ska slänga in en fin bild på henne också. Eftersom hon har en SUPERFIN bild på mig på hennes blogg..



Here you go my dear friend! En VÄLDIGT gammal bild måste jag bara få påpeka..

Küsse


Kommentarer
Postat av: felicia

HAHAHA, SÅ HIMLA FUL!!!!

vad vare? femmaan eller? HAHAHA

2010-01-01 @ 18:38:38
URL: http://duserutsomingalill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback