Fysik.

Nu är jag hemma, men vila får jag inte. Nu ska jag sätta mig med min värsta fiende, FYSIKEN! Visserligen fattar jag det mesta, än så länge. Snart kommer väl Jonas(min lärare) ta upp någonting helkrångligt som jag inte fattar ett skit om. DÅ kommer min hjärna att stänga av sig och resten utav lektionen ser jag ut som ett stort frågetecken! Ring 118 800! Haha, jag var bara tvungen..

Var på min första sånglektion idag också. Skönt att få slappna av lite och bara, sjunga. En väldigt skön känsla måste jag medge. Köpte även en present till Linn, som för övrigt fyller år på söndag. Då blir hon 17! Tiden går gaaaalet fort!

Fysiken väntar..

Küsse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback