Klappat och klart, in i minsta detalj!

Så har ännu en dag gått. Visst lät jag lite poetisk där? Haha jag bara skojar. Hur som helst går dagarna fort nu när skolan har börjat om. Är det positivt eller negativt? Jag vet faktiskt inte. Man vill ju så fort som möjligt hem och man vill så fort som möjligt ha lov, men hinner man njuta utav ens unga dagar? Jag vet faktiskt inte. Själv hinner jag inte riktigt njuta, men det kan bero på alla läxor. Vad vill jag då komma fram till? Jo, slösa inte bort dagarna med att gå omkring och tjura, vara sur eller ledsen. Visst finns det ju olika skäl till att vara det, men är man bara sur i ren allmänhet kan man lika gärna försöka att vara med någon så att man glömmer det. Man lever bara en gång. Så lev dagarna till fullo!

Ikväll har det bara blivit slapp och lite spelande. Har även umgåtts med min lillebror. Vi var nämligen och åkte skridskor efter maten, vilket var riktigt roligt. Själv suger jag på att åka skridskor. Så man känner sig smått underlägsen då man spelar med min lillebror, men det är kul att göra bort sig ibland. Fast lite stolt ska jag väl vara. Jag ramlade inte en gång, fick till några riktigt snygga handledsskott och lyckades till och med dribbla bort min lillebror. Fast..han kanske bara vill vara snäll? Hur som helst är jag stolt över min insats. Har tänkt fortsätta att åka skridskor. Ska banne mig bli en riktigt skridskoåkare! :D

Blev ett rätt blandat inlägg det här, men ni får leva med det. Nu väntar tandborsten på mig så snällt inne i badrummet.



Jag bjussar på den här..inte så gamla bilden på mig. Hoppas ni uppskattar det, själv..har jag ingen kommentar om den.

Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback