Muse

Såg förresten på MTV igår. Ville tipsade mig om att Muse spelade live. Såklart klickade jag över för att titta. De är ju faktiskt ett utav mina favoritband. Visserligen spelade de inte live, LIVE, men det var ett program som visade då Muse spelade live någonstans. Minns inte vars det var, men grymt duktiga var dem! De spelade även min favoritlåt "Supermassive Black Hole". Blev riktigt lverlycklig då jag hörde introt på låten. Fick nog till och med ett leende på läpparna även där. De spelade dock inte Uprising som jag hade hoppats på, fast jag kanske missade då de spelade den låten. Såg som sagt inte från början, vilket var synd.



(Bild tagen från Google)

Här har vi en underbart fin bild på dem. Så otroligt duktiga de är! Sedan har ju Matthew Bellamy (sångaren) en väldigt unik röst. När han går upp i falsett blir man ju helt till sig! Han har till och med blivit jämförd med Freddie Mercury från gruppen Queen. Det är inte dåligt må jag säga.

Nu ska jag sluta berömma dem. "Finns inte ord att beskriva" som man brukar säga.

Küsse

Kommentarer
Postat av: linn

Sv. Tack! :)

2010-01-09 @ 21:45:02
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback