Skottning

Söndag den 31/1-10

Nu är det sista dagen i Januari. Det var inte länge sedan nyårs var. Gud vad tiden går fort. Är smått jobbigt att helgerna främst går sjukt fort, men loven kommer desto snabbare. Så jag ska nog inte klaga.

Idag på förmiddagen har jag skottat hela våran uppfart. Känner mig smått duktig och slutkörd, men skönt var det. Blev att skotta istället för träningen, vilket var ett minus, men imorgon är det träning igen och den ska jag fara på. Känns great!

Nu hade jag tänkt gå ner och baka morotskaka. Mmm delicious!


Kommentarer
Postat av: Micke

Skotta snö är faktiskt väldigt bra och helkroppslig träning. Jag brukar göra det hos mina föräldrar ibland om det snöar för mycket, bra träning och de blir nöjda :)

Föressten, du har inte funderat på att börja träna på Balders eget gym? Det är ju inte helt totalkasst vad jag minns iaf.

2010-01-31 @ 19:47:49
URL: http://nifida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback