Städning

Söndag den 10/1-10

Så är vi inne på den sista dagen av lovet. Fast egentligen har vi ju inte lov nu, just för att dte är helg. Så vårat lov slutade väl i fredags skulle man kunna säga. Hur som helst vill jag vekrligen inte tillbaka till skolan.. Känner verkligen inte peppen för det. Sedan börjar fotbollsträningarna om imorgon också. Visst jag har längtat ihjäl mig, men vi ska börja träna med A-laget. Så jag känner en viss press samt är grymt nervös. Jag hoppas morgondagens träning går bra. Dagen lär dock bli stressig eftersom träningen börjar fem och jag slutar fem i fyra.. Det blir alltså att skynda sig till bussen, skynda sig att byta om och skynda sig för att äta. I värsta fall tar jag väl en banan och äter då jag kommer hem.

Nu idag, vad ska jag då hitta på? Nu ska jag börja med städningen utav mitt rum. Sedan får vi se vars vindarna för mig. Är fint väder ute idag så jag kanske går ut och tar lite kort, kände ett starkt sug för det!

Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback