Virus

Tisdag den 19/1-10

Hallå! Jag ursäktar min dåliga uppdatering. Har försökt att ta bort någonting som min dator påstår är ett virus. Den påstår alltså att Spotify är ett virus. Nej jag är inte så dum att jag inte vet att ett virus kan ha lagt sig i någon slags fil. Det går bara inte att få bort virusen. Helkonstigt. Antar att jag är dålig med datorer om jag inte lyckas komma på vad felet är.

Idag slutade vi halv tre, vilket var riktigt skönt! Ändå lyckas man inte ta sig hem förrän vid halv fyra. Alltså att man är hemma så någon gång. Hoppade nämligen på tio i tre bussen och den var smockad kan jag bara säga. SJUKT smockad. Ibland fattar jag inte varför busschaufförerna inte gör någonting åt saken. Varje tio i tre buss är smockad, så de kanske kan försöka att lägga någon rymmligare buss vid den tiden ut till skelleftehamn?

Nu ska jag börja med tyskan och kemin, sedan ska jag kolla upp lite fakta till svenskan. Efter det skulle jag eventuellt ut och grilla med nå folk. Får se vars, när och..hur.

Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback