Burn baby burn

Fredag den 30/7-10

SÅ har dagen D varit. Nu sitter jag hemma och kan åter igen njuta av sommarlovet, som för övrigt bara är ca. en månad till.

Dagen gick ovanligt fort. Såg på sommarlovsmorgon, åt lunch, storstädade hela fritidset och bjöd på mina muffins medans vi njöt av filmen "Mulan". Jag har alltid älskat disneyfilmer och den är bland de topp bästa, just p.g.a. dess humor. Humör även för lite äldre. När filmen var slut, var även min dag slut och det var dags att säga hejdå till barnen. En tjej ville verkligen inte släppa taget, hon höll fast vid mig och höll nästan på att börja gråta. Kändes i hjärtat faktiskt, men nu är det över och jag är åter igen fri!

Ikväll ska jag vara med Elmira. Blir toppen!



Tummen upp för sommarlov! Lägg även märke till min snygga tiptop tisha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback