I can't help falling in love with you.

Jag undrar hur långt jag egentligen har cyklat idag. Drygt en mil blev det fram och tillbaka från jobbet, sedan cyklade jag till Bergsbyn och mötte upp Linnea för att köpa glass och sedan cykla hem till mig igen. Har ingen aning hur långt det är till Bergsbyn, men kanske..4-5 km? Så man skulle väl kunna säga att jag har cyklat kring två mil idag. Hurtigt Madde, hurtigt! Känner hur sjukt dålig jag har varit på att träna på senaste tiden, så en mils cykeltur, fem gånger i veckan i tre veckor borde väl få igång mig ganska rejält va? Hatar då jag inte tränar. Inte så att jag är en träningsnarkoman, men jag gillar att röra på mig så att säga.

Som ni förstod ovan har Linnea varit här ikväll. Var lite mer än ett år sedan vi var med varandra sist. Alltså var med varandra. Träffats på skolan har vi gjort och på stan, men det var ett helt år sedan vi var med varandra sist. Så vi kände att det var som dags nu. Riktigt trevligt hade vi med massor av snack, fika och annat. Något vi absolut ska göra om snart igen!

Bjuder på en bild från gårdagen samt en liten berättelse:



Det var nämligen så att Linn tog med sig sin familjs nya kompaktkamera, alltså en liten digitalkamera så att säga. Vi tänkte ta ett kort på oss tillsammans med fiskehattar på oss, men visste inte hur vi skulle göra för att få med allt så bra som möjligt. Så vi ställde kameran på en varuhylla och försökte att komma fram till hur man ställde in så att den tog en bild efter 10 sec. Tog ett tag och folk gick fram och tillbaka, nyfikna på om vi stal något eller var allmänt dumma i huvudet som stod och spanade in någonting så intensivt. Tillslut lyckades vi, så vi gick bak en bit och försökte få en bra pose, folk gick förbi kameran, ovetandes om nedräkningen och kollade på oss åter igen som om vi var dumma i huvudet. Tur var väl det att vi inte kände någon utav dem, annars skulle det blivit en aning pinsamt.

Med denna godnattsaga säger jag, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback