I need you now

Jag är hemma efter en ljuvlig(måste öka mitt vokabulär känner jag) joggingtur. Efter bara tre gånger känner jag hur allt är så jäkla enkelt! Tankarna flyger, svetten rinner, flåset i en jämn takt. Hänförande sommar! Shiet jag är på ett så jäkla fräscht humör!

Just NU sitter jag och låter svetten rinna (eftersvettas alltså) samt sitter i ett gudomligt korsdrag. Visst är jag entusiastisk? Okej det blev jobbigt att sitta och tänka på nya ord hela tiden. Vokabuläret i denna blogg får bättras på allt eftersom..


Kommentarer
Postat av: Christian

Sv: Haha vilken idé. Men... Jag kanske springer in i folk då? :/ Värt att fundera på dock!



Haha ja men definitivt. :) Blir nog riktigt kul att få träffa dig och smaka på Skellefteå lite grann!

2010-07-29 @ 13:21:00
URL: http://bulthornet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback