As the time goes on, I'm still thinking of you.

Måndag den 19/7-10

Jag börjar detta inlägg med att ge min kära vän Adam ett stoooort grattis! Nu är det inte länge kvar innan du är myndig ;) Hoppas du får en toppendag!

Var faktiskt riktigt skönt att cykla till jobbet idag, även fast jag hade en viss motvind(läs storm). Dagen gick också relativt fort med fotboll, basket, rita och titta på tv. Man börjar vänja sig vid barnens rutiner, så allt går mycket fortare. Dvs. då vädret är bra. Annars sitter vi bara inne och..gör i princip ingenting. Sedan har jag GRYMT lätt för att somna på mornarna. Barnen ska alltid se på Sommarlovsmorgon, från början går det bra, men när det kommer till sista programmet så vill ögonen bara slockna. Varje dag, oavsett om jag har sovit mycket eller lite. Så där sitter man bland massor av små barn och håller på att somna. Jag har dock inte somnat än, men det har varit vääldigt nära endel dagar. Okej, vad får ni ut av detta? Inget I guess..

Nu får vi se vad som händer. Middagen väntar nu iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback