All the things I know right now

Onsdag den 28/7-10

Tjollahopp! Jag fick sluta trekvart tidigare, så här sitter jag och njuter av tanken på att jag om exakt 72 timmar har sommarlov igen. Känns awesome! Kommer dock sakna de små krypen, som för ovanlighetens skull varit riktiga änglar. Inte så att de vanligtvis brukar vara jobbiga, men fritidset jag praoade på i 9:an var en aning jobbigare. Där blev jag bl.a. bombaderad av pappersflygplan och attackerad av barn som skulle hålla mig i handen. Slutade med att de fick hålla i var sitt finger vilket ledde till att mina händer var rätt döda i slutet. Fast, det kanske beror på att jag praoade i Ursviken. Det har blivit en riktig gangster förort!

Dagen fick för ovanlighetens skull rätt sakta. Tiden ska gå fort då man är ute och leker, men idag gjorde den inte det. Dock gick den riktigt snabbt då alla gick in och ritade. Började då på ett stort projekt - en bild. Jag insåg att jag hade börjat förhögt upp på papperet, så huvudet rymdes knappt. Kan säga att jag blev redigt sur eftersom bilden hade MYCKET detaljer. I värsta fall får jag klistra dit ett till papper, som man gjorde då man var liten och det inte rymdes. På tal om teckningar så är jag RIK på teckningar. Jag har för tillfället 35+ teckningar.



Visst är de väl fina? :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha du får fira att du slutar genom att elda upp alla sista dagen. NÄ skoja!! Fan va dom måste ha pepprat med teckningar när jag for?

2010-07-28 @ 20:24:41
URL: http://partykatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback