Varför fungerar det inte?

Visst är det märkligt? På pappas bärbara dator fungerar internet, men inte på min. Även fast vi nu använder samma internetkabel. Ja, vi använder den nu just för att internet inte verkar vilja fungera på andra sätt. Helkonstigt tycker jag! Lyckades ju vara inne nu ikväll, men nu..senare ikväll, funkar det inte alls. MÄRKLIGT säger jag bara.

Elin kom som sagt hit ikväll. Mycket att ta igen och supertrevligt var det! Synd att det bara blev en kort stund, men det är alltid någonting!

Nu ska jag åter igen försöka mig på att koppla in min dator till internetkabeln, om det inte fungerar så hörs vi förhoppningsvis på lördag kväll. Annars får ni se då jag är tillbaka. Ska nämligen övningsköra till mormor och morfar imorgon, 10 mil dit, 10 mil tillbaka. Kan hända mycket på 20 mil, speciellt då de bor i lappland. Jag menar, renarna strängt taget BOR på vägarna. HOPPAS jag överlever.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback