Your wicked, but I still want you, so damn much!

Dagen blev väl rätt..blöt och eländig. Jag och Linn lyckades dock hålla gnistan vid liv genom att prova kläder vi helst utav allt inte skulle vilja ha på oss, köpte godis och försökte att göra det bästa av situationen. Vi stannade i stan i kanske två timmar innan vi begav oss hem till Linn och var lite nostagligska genom att titta på Spiderman, gamla hederliga spiderman! Juste, dessutom vill jag bringa ett tack till Sofia som helt plötsligt kom och hämtade upp både mig och Linn på busshållplatsen. So, thank you! :)

Nu ska jag ta tummen ur röven och springa över till lillfelle. Ja som säger att jag är en liten pöjk, som borde ta tummen ur röven och springa över till henne. Kanske..20 meter dit? Aja, ska bara skriva klart inlägget. Vi ska alltså äta middag hemma hos henne, tillsammans med lite andra grannar. Sedan får vi se vars fötterna tar oss. Blir nog att vara med Emelie och Linn iallafall. GREAT!



Jag bjuder på en bild på mig och min kära lillebror efter en vecka i Bulgarien.


Kommentarer
Postat av: Sara och Bettina♥

Vilken fin och sommrig header du har! :D Har du gjort den själv (:?

2010-07-09 @ 19:16:26
URL: http://dittmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback