You're something beautiful.

Måndag den 12/7-10

Nu är första jobbdagen avklarad. Kan säga att jag var sjukt trött på morgonen. Kan bero på för lite sömn under natten. Kanske sov tre timmar. Fråga mig inte varför, kroppen ville inte helt enkelt. Så jag hade mig själv att skylla då klockan ringde. Jag lärde mig dock att jag kan ställa den en kvart längre fram. Gick upp sju och var klar kvart över sju(började åtta och skulle fara tjugo i). Kanske till och med kan gå upp tjugo över sju? We'll see about that!

Dagen har iallafall varit sjukt varm. Badkläder glömde jag också. Ja, barnen for och badade och tydligen låg de andra två ordinarie "lärarna" och solade? Så där fick jag stå med t-shirten uppknövlad och shortsen uppdragna. Så imorgon blir det att ta med sig badkläder, just för att vädret tydligen ska bli sjukt bra. Hur som haver var det rätt nice att jobba där. Man hjälpte barnen med deras I-landsproblem, pratade om deras älsklingsdjur och blev dragen hit och dit. Rätt lugnt ändå.

Nu ikväll sticker jag och Linn ner till Kanot. Hade tänkt ta mig ett dopp, men vi får se hur det blir med den saken. Linn var inte så pepp och jag vill inte bada själv, så åter igen får vi se vad som händer.

btw, är det bara jag som drar på musiken till max då jag är själv hemma. Börjar sedan dansa, men inser snabbt att grannarna kan se rakt genom övervåningen = upptäckt?


Kommentarer
Postat av: Christian

Meh! Att du får bada på arbetet! ;( Fusk!

Och vad är egentligen Kanot förnågot? Läser det hela tiden!



Sv: Haha. Om du försöker efterlikna Dag-Otto så kan det bara sluta i katastrof! :O Sätter på dig raketrullskridskor och går runt i brevbärarkläder. Ajaj!



Haha I agree! Det är vääääldigt snyggt på tjejer om de bara bär skjorta och ingeting annat. If you know what I mean! :P



Haha fast jag kryddar alldeles för lite! :/ Så det blir knappt någon smak alls! Vill ju inte slänga i en massa krydda heller utan försöka hålla det smalt men även få smak! Men det där med dansandet är något man definitivt gör! ;) Sjunger lite också.



Haha nästan så att jag måste göra det nu! ;) Ska se till om jag kan fixa ihop några i helgen till att vilja dra ut och spela någonstans!



Hahaha men ofta... Du har alltså inte misstolkat ett enda ord? :O Meh! Gillas inte! Och detta är ingen tävling sådeså! xP



Kram

2010-07-12 @ 20:53:27
URL: http://bulthornet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback