Another promise

Men gud vilken dålig uppdatering jag har haft idag! Har inte ens ägnat en tanke till bloggen, förlåt mig.

Kvällen blev väl inte sådär som jag hade tänkt mig. Meningen var att vi skulle spela volleyboll nere vid kanot, men alla var upptagna. Så det blev tillslut film hemma hos Filip tillsammans med Linnea, Elin och Elmira. Ytterst trevligt! Kan säga att mitt magont kom tillbaka, som det alltid gör då jag umgås med dem. Ingenting negativt såklart, bara positivt! Jag skrattar alltså väldigt mycket.

Imorgon bär det av till älgskogen med min kära far. Ska ut och sätta saltsten samt flytta ett älgtorn. Ingenting man vill göra första riktiga sommarlovsdagen såklart, men vad gör man inte för de som ger en tak över huvudet och mat på bordet(visst lät jag rätt fyndig där?)? Sedan blir det världens motionspass att gå omkring i en skog ett antal timmar också. Samt ett x antal myggbett räknar jag med. Blir lite blodutbyte medans jag ändå "tränar". It's good for your soul you know! Olivia kommer även förbi under kvällen, så vi hoppas på ett riktigt bra kanotuddsväder :)



Nästan ett år sedan nu. Känns som att det var igår och ja, jag är nostalgisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback