Beautiful girls, all over the world.

Olivia for för en stund sedan och jag måste säga att vi har haft riktigt roligt! Började med att sitta och snacka ett tag innan vi begav oss mot konsum för att inköpa oss varsin glass. Därefter kollade vi på matchen mellan KAIF- Clemensnäs, dock bara första halvlek eftersom jag var liiiite kallt klädd. Vi startade igång en film och spelade sedan "Vem där?". En riktigt skön kväll helt enkelt. Tack så mycket, måste göras om!

Imorgon blir det nog att jag och Linn sticker in till stan. Vet inte om jag ska kolla upp någonting speciellt, men det brukar ju alltid hänga med någonting hem. Varesig det är kläder eller godis. Blir nog super iallafall!



Jag och Elmira brukar kallas Yin och Yang, så vi bjuder på denna underbara bild!


Kommentarer
Postat av: Elmira

Snygga måste ja säga :D

vi är Yin å Yang :D :D :D

Madde: ljus, blond, krullig nej jag mena lockig :D

Elmira: mörk, svarthårig, relativt rakt hår:D

hihihih

2010-06-11 @ 00:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback