Fotbollsspelare dör på planen



Jag kollade runt på lite bloggar och kom in på Dessies blogg. Jag är inget stort fan av henne, men som alltid kollar man ju genom bloggen när man väl är inne på den. Hon hade där gjort ett inlägg med två videor där två fotbollsspelare dör på planen. Fastnade helt klart för den andra filmen. Fy så jävulskt hemsk! Efter halva kom tårarna, inte så att det rann floder, men man såg verkligen sorgen i spelarnas ansikten och på deras kroppsspråk. Låten gjorde ju inte saken mycket bättre. Ursch vad hemskt! Dessa klipp kan vara jobbiga för endel att titta på, jag la iallafall in den. Så för de som vill kolla är det bara att klicka på play.


Kommentarer
Postat av: Christian

Men usch! :'( Jobbigt! Hade en klasskamrat som också dog på en fotbollsplan när jag gick i mellanstadiet. Det trodde man att det aldrig kunde hända!



SV: Haha precis! ;) Jag är inte tillräckligt attraherande för myggen! Vilken achievement!

Jaha?! Du bor alltså också i Skellefteå? Ja men självklart! :) Du får väl visa mig runt i stan och tipsa mig om de bästa uteställena eller vad nu Skellefteå har att bjuda på! ;)

2010-06-13 @ 18:36:30
URL: http://bulthornet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback