God it feels like forever.

Lördag den 12/6-10

Om tio dagar är jag påväg ner till stockholm, dagen efter är jag påväg till bulgarien. Jag säger bara det, underbart!

Idag är vädret minst sagt knasigt. Blåser jävligt mycket ute, men ändå lyckas solen komma fram lite här och var. Det skulle bli regn idag, så vi får se om det blir någon klassfest eller inte. Kan säga redan här och nu att jag inte var pepp på det, inte då vädret är såhär, men vi får väl se vars vindarna för mig ikväll.

Jag har gjort en ny header och undrar vad ni tycker.

<-----klicka på bilden för att göra den större!

Kommentera gärna vad ni tycker så ska vi se om det blir header byte eller inte.



Kommentarer
Postat av: linn

Sv. Haha, märkte det! ;)



Båda dina headers är snygga! :D

2010-06-12 @ 15:01:44
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback