I don't belong here.

Har inte gjort så mycket idag. Sett på fotboll med mormor och morfar samt tagit det lugnt. Nu har de farit till min storebror, så jag passade på att vara hemma. Sticker dock till Adam om ett tag, men det blir toppen :)

Jag tänkte skriva någonting mer, någonting som var..viktigt, men jag kommer inte på det nu. Så jag tar väl upp att jag inte har börjat packa inför utlandsresan än. Vi far trots allt om 4 dagar och jag har inte plockat fram en enda liten skitgrej. Borde nog börja imorgon, fast..jag brukar vara snabb på att packa. Blir troligtvis att bara ta med sig shorts, linnen och t-shirtar samt underkläder och bikinin typ. Var väl allt? Nja, ska väl ta med mig bl.a. kameran och lite annat småtjaffs, ni vet.

Nu kom jag på det! Jag har ett speciellt spel jag alltid spelar vid jul, ett riktigt gulligt och bedårande spel som man bara blir glad av. Det är dock inte bara det spelet som är gulligt, alla spel som finns på den hemsidan är riktigt söta. Skön musik, mjuka färger och gulliga karaktärer. Jag antar att många förstår vilken hemsida det är då ni kommer in på den, andra inte. Så, här har ni den! Klicka på bilden.



Spela nu, som bara den!


Kommentarer
Postat av: Christian

Säg att det är den där kaninen som man hoppar på dom där klockorna? :D Den spelade jag ihjäl mig förra Julen!



Sv: Ja men du är 16 år och går fortfarande i skolan och behöver inte betala så mycket för dig själv! xP Så tyst med dig! Ungefär som min polares syster som kommer att tjäna 200:-/tim på sitt jobb i Norge. Jag höll på att dö när hon berättade det! :'O



Va nej? :O Vad jobbigt! Ger inte kommunen ut tillräckligt med pengar för dem? Vad surt! Men nu har du ju grunden så nu ska du sjunga lite i parker och för folk!



HAHAHA! xD Yes! Jag har mitt artistnamn och allt. Spelar någon slags country med lite death metal influenser och så krossar jag meloner för glatta livet! Åh tack för de sjuka idéerna! :D Detta kommer gå vägen ska du se!

2010-06-18 @ 21:38:41
URL: http://bulthornet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback