I even did my hair for you.

Fredag den 18/6-10

God morgon! Fick lov att stiga upp halv nio idag, kände jag peppen? Nej. Kände jag orken? Nej. Ville jag sova mer? JA!

Lillebrors avslutning började halv tio och det var FULLT med människor! Jag fick mig inte in i salen, så jag fick gott och väl stå utanför och lyssna på de små barnen som sjöng. Massor med bebisar var där också, kalla mig inte pedofil, men jag älskar små barn. Deras gulliga leenden är förkrossande. En liten pojke, knappt ett år, log mot mig och vad får jag se? Två tänder, två ynkliga små tänder stack fram. Jag log och hjärtat blev varmt. Ursch vad gullig han var!

När vi kom hem från skolavslutningen fick jag och lillebror en avslutningspresent av mormor och morfar som fortfarande är hemma. Gissa hur mycket det blev? Jo, hela 1000 spänn! Då kände jag glädjen inom mig, så otroligt söta de är! Fick även en röd ros av dem. Är på väldigt bra humör nu kan jag då säga.




Kommentarer
Postat av: Christian

Sv: Jag får 95:- i timmen. Det hade ju varit skönt med lite mer!



Haha ;) You bet! Sitter i parken och krossar meloner lite var stans!



Nej vad kul! Får du sjunga så spelar jag om vi skulle träffas i höst sen! Eller så brölar vi båda två! Jo men samma här. Jag vill hellre utvecklas på gitarr och piano. Men sång är ju kul och jag kanske kan lära mig en hel del med det.



Haha nä? :O Fan. Jag som ville stå ut från mängden! Jag får klä mig underligt så jag syns på det sättet!

2010-06-18 @ 15:33:45
URL: http://bulthornet.blogg.se/
Postat av: Christine

Super fin! Tack så jätte mycket!!!!

2010-06-18 @ 18:01:42
URL: http://teenagewizard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback