I held your hand through all of these years.

Jag har ju lovat er att lägga upp bilder på skolavslutningen, men jag är helt enkelt för lat. SÅ jag har gjort ett litet collage, dock med några få bilder. Finns så otroligt många fler, men som jag sa orkar jag inte lägga upp alla. Så ni i min klass som läser min blogg och inte hamnade med i collaget, don't worry! Det är inte så att jag hatar er för det, tog bara några slumpvalda bilder :)


Bilderna är snodda både från Sofia och Elmira!

Ikväll har jag varit och tittat på matchen mellan Clemensnäs och Medle. Vi vann med 3-2, vilket kändes skönt, även fast andra perioden inte var någon höjdare. Ni spelade bra iallafall! Därefter for jag och Linn hem till henne och kollade på film samt åt årets första jordgubbar. M-M-MMMMM säger jag bara! Filmen vi såg var Ratatouille och den var mer än bedårande söt. Ursch vad den var gullig! Man märker även att dagens grafiska teknik bara går frammåt och frammåt. Vattnet var übernice!


Kommentarer
Postat av: simone

Hej pinglan! Vad hittar du på..? Jobbar du över sommaren eller tänka njuta av ledigheten?

2010-06-14 @ 11:29:51
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback