I will start a fight tonight.

Just hemkommen efter en dramatisk volleyboll match. Jag, Linn och Olivia mot Adam, Ville och Simon. Kan helt ärligt säga att jag trodde att vårat lag skulle förlora rätt tidigt, men vi vände snabbt. Tillslut blev det 2-2 i set. Gissa vilket lag som vann sista set? Jo, vi tjejer! Kan säga att det var det mest spännande setet, men..vi vann! Det var hur kul som helst och måste absolut göras om! :)

Imorgon får vi se vad som händer. Hoppas på att vädret blir bra. I så fall sticker jag på klassfesten som är inne i stan under kvällens gång. Om det regnar, ja då blir det nog ingenting, men man ska inte dra förhastade slutsatser ni vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback