I've got to tell you how I feel about you.

Jag är hemma mina små äpplen. Var ett tag sedan det där, eller hur? Hade iaf jättetrevligt hemma hos Adam. Vi spelade lite kort, blev dock oavgjort eftersom vi var så omogna. Därefter såg vi en film som heter "21". En ruggigt bra film! Man var dock en aning trött för att förstå spelets gång, men helt klart en bra film!



Imorgon blir det att fara på Joypeak med Rebecka, sedan drar vi oss vidare till gokartbanan för att se Victor köra. Senare under kvällens gång sticker jag till Filip och har filmlan tillsammans med han, Linnea, Elin och eventuellt Vanessa. Super! (undrar när jag ska packa min väska?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback