Far away from here

Som de flesta vet så har hela skellefteås 3:or tagit studenten idag=smockat med folk inne i stan. Började märka det först redan då vi åkte bussen in till stan. Massor med flak, fulla med ungdomar. Vi gick iallafall på stan ett tag, men det var så varmt, så vi bestämde oss för att fara hem igen och sticka till kanot för att sola och bada. Hittade mig dock ett par jeansshorts och ett linne, som kommer på bild strax, innan vi for.

Väl framme på kanot hade vi med oss badhandukar, butterbullar och dricka. MUMMS! Vädret var dock rätt konstigt, ibland kokande hett och ibland blåsande kallt. Så vi solade lite till och från medans vi passade med en volleyboll och tog..lite knasiga kort.



Linn kände för att hänga av sig lite.

Fråga mig inte vad jag gör där, för det vet jag inte ens själv.


Ni ser ju här linnet och shortsen jag köpte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback