Vill ha dig i mörkret hos mig.

Snart kommer Linn förbi, vi ska möta upp Elmira för att sedan sticka förbi konsum och sedan sätta oss på kanot. Vi ska sitta där och bara njuta av det underbart sköna vädret, som otroligt nog ville kika fram såhär på eftermiddagen. Har nämligen regnat mesta delen av tiden idag. Håller tummarna för att kanot går att besöka p.g.a. dess gigantiska befolkning av mygg.

Om en vecka och en dag kära vänner, är jag förhoppningsvis i Bulgarien. Om nu inte planet skulle krascha vill säga.


Kommentarer
Postat av: F

Madde! D: Dom spelade Uprising på Nintendos presskonferens :O

2010-06-15 @ 19:20:19
Postat av: Christine

Sv: hihi tack :) Jodå allt e bra med mig, du? :D

2010-06-15 @ 19:26:36
URL: http://teenagewizard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback