We are just human.

Linn kom förbi ikväll, så vi cyklade förbi konsum och köpte lite gott för att sedan bege oss till kanotudden. Träffade dock på Adam på vägen, så vi stod och stackade med honom ett tag innan vi fortsatte våran resa till kanotis. Därefter satt vi och snackade och skrattade oavbrutet i två timmar. Otroligt härligt var det! Dessutom värmde solens strålar oss också, precis så som det ska vara :)



Linn gillar choklad!♥

Nu ska jag bara vänta på att håret ska torka klart, sedan beger jag mig mot sängen. Imorgon kommer det att bli en rätt chill dag. Först datakunskap från fem i nio till tio, sedan har vi hål till fem i ett. Så då blir det att gå på stan med Carro, sweet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback