We can stay together my friend.

Onsdag den 16/6-10

Besöket med min arbetsgivare gick riktigt bra. Han var riktigt trevlig och såg fram emot mina tre veckor. Han var väldigt positiv måste jag säga. Riktigt kul!(låter som att jag är 25 och ska söka ett RIKTIGT jobb). En kvinna visade sedan runt mig på skolan jag skulle vara på. Kände en skön lättnad stiga genom kroppen. Var först inte riktigt säker på vars jag skulle gå, så det var grymt snällt av henne att visa mig runt!

Om ett tag åker jag in till stan och möter upp Elin. Blir då att gå på stan ett tag och umgås. Vädret är überskönt, har redan hunnit ligga ute i en halvtimma och solat, vilket har gett resultat! :)


Kommentarer
Postat av: Christian

Haha men skönt med jobb! :) Blir det typ en sommarskola du ska jobba på?



Sv: Men gud vad läskigt! :O Bara därför kommer jag hamna i värsta jordskredet när jag flyttar upp dit!



Haha you know it! ;) I alla fall innan snön kommer! Jag ska plugga på Solviks folkhögskola. Jag kommer plugga på Afrolinjen. Spela lite allt möjligt och kanske få göra några spelningar i Skellefteå!

2010-06-16 @ 13:29:59
URL: http://bulthornet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback