Allt jag kräver är ett svar

Jag ursäktar min dåliga uppdatering - igen! Känner fortfarande att mitt liv är för ointressant för att det ska finnas någonting att skriva om. Blir sjukt störd på de som gör inlägg "Nu är jag hemma :D", "nu är jag hos en kompis", "som heter britta hihihihihi". Ursäktar mig igen, var tvungen, men vem vill läsa det?! Okej, det är precis sådant jag skriver om, men jag skriver banne mig inte ett inlägg för varenda sak jag gör.. Såja, nu är det sagt!

Ikväll har jag varit med Emelie, som har varit lika trevligt som alltid! Kändes precis som förr då vi alltid umgicks, ja vi bodde ju på samma gata, så då var man med varandra dagarna i ända. Nu blir det inte lika ofta, men det funkar det med.

Nu blir det nog att sitta upp ett tag, eller så lägger jag mig och läser min bok som är från 1920-talet.. Vad lockar mest?  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback