Bakom varje glatt ansikte döljer sig en farlig attack.

Tisdag den 2/3-10

Gahh min mage kurrar! Haha hej förresten! Allt bra med er? Själv är jag vråålhungrig. Hoppas att maten snart är klar! Annars kommer jag att svälta ihjäl här där jag sitter!

Skolan idag har varit riktigt hyffsad. Förutom färden till kaplan. Där går jag, Elin och Emelie pratandes. Så ser vi att en klass kommer. Säger hej till en helt ofarlig Adam och sedan till Ville, men han tar i mig och hotar att kasta ner mig i snöhögen. Dock välsignade han mig och lät mig vara. Sedan ser jag filip, den helt "oskyldiga filip". Han kommer springandes mot mig och kastar ner mig, rakt ner i snön. Så där ligger jag, helt snöig medans ville och filip skrattar åt mig. När jag sedan kommer till kaplan är jag helt snöig. Folk måste ha trott att jag hade ramlat omkull eller liknande. Inte kul.. (vet att du läser det här filip!).

Ikväll blir det att vara med Elmira och för en gångs skull har jag ingen läxa. Det händer kanske..en gång per termin?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback