Breaking down again

Känner mig riktigt duktig. Ikväll har jag gjort klar svenskaraporten, pluggat inför engelskaprovet som vi har på fredag(fick reda på det idag..) och gjort klar tyskan. Kände att jag inte kunde ta tag i fysiken ikväll, var för slut. Så den lär ta upp min fritid efter skolan imorgon, som engelskan också kommer att göra.

Någonting som dock fick mig på bättre humör var min kära farmor som kom och lämnade en påskpresent till mig och min lillebror - ett påskkägg! Jag kände mig som ett barn igen då jag såg hur hon plockade fram äggen ur väskan. Den oerhört långa tiden innan man har ägget i sin hand, som egentligen tar fem sekunder. Ett barns känsla då man väntar på någonting gott. Som kinderreklamen som brukar gå på fyran. Har ni sett den? KOLLA IN DEN! Så underbart söt den är :)

Nu hade jag tänkt lägga mig och sova. Är som sagt helt slut, så en välbehövd sömn sitter inte alls fel.



Bjuder på en seriös bild.


Kommentarer
Postat av: jenny

jaha"/

men som tur är så är det snart lov<3

2010-03-25 @ 16:34:17
URL: http://jennyskoja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback