Can't help falling in love with you.

Det blev inte så att jag var med Elin och Linnea ikväll. De skulle tydligen "gibba" och ja..jag spelar ju inte wow, så det blev att stanna hemma för min del. Vilket kanske bara var bra. Hade en grym huvudvärk redan efter middagen och den höll i sig till efter 9 någon gång. Antar att jag bara skulle ha varit väldigt tråkig och jobbig. Så vi bestämde att vi skulle göra någonting imorgon på förmiddagen :)

Även fast jag har haft ont i nästan hela kroppen ikväll, så är jag på ett strålande humör. Känner verkligen hur glädjen sprider sig i hela kroppen. Varför vill jag inte riktigt skriva här, men ni får väl vara glada för min skull helt enkelt (:



Bjuder på den här bilden från dagens prommis hem till farmor. Bilden är tagen med min mobilkamera, så ni får leva med kvallan.


Kommentarer
Postat av: Linda

Vad bra :D Min dag har också varit bra :D

2010-03-10 @ 23:11:12
URL: http://karlstadtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback