Du skall döden möta.

Hemma från träningen. Sitter här i handduk, men ska strax klä på mig. Sedan ska jag fylla mitt matförråd med mat(läs magen).

Träningen gick helt okej. En tjej spydde dock just före träningen började. INTE KUL ENLIGT MADDE! Så när träningen var slut skyndade jag mig in, höll andan, tog mina saker och gick ut därifrån för att vänta på Elmira. Jag har en HEMSK fobi för magsjuka..huvva! Tvättade händerna gjorde jag också direkt jag kom hem. Så om hon har smittat mig nu, ja då är hon dödens. Näe, jag bara skojar...eller?


Kommentarer
Postat av: Micke

SV:Oroa dig inte, jag har mina extra jobbiga svackor ibland. Kalla mig helst inte lilla vän, det låter som jag vore 4år och tappat bort en av mina sockar #ASG#



Jadu, doften av spya är inte direkt något man vill stoppa på flaska och sälja som parfym xD

Du håller ju på med träning, känner du någon som kan vara intresserad av att köpa en situpsbänk? Jag har 2st olika modeller liggandes på vindan som bara tar plats.

2010-03-07 @ 16:59:16
URL: http://nifida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback