I can make a change, on my own.

Så var denna helg slut. Det går fort, som jag alltid säger och alltid kommer att säga tills det kommer att gå sakta. Man hinner verkligen inte njuta av all tid som försvinner, alla minuter, sekunder, timmar, DAGAR! Näe, jag hinner verkligen inte njuta av mitt liv som ungdom. Hoff poff är man en 35-årig kvinna med 2 barn och man. Vilket inte skulle vara helt fel, just då. Kom igen, man vill leva nu, ta vara på tiden som är nu och inte då?!

Nog pratat om det där. Känns för övrigt som att alla söndagsinlägg blir likadana. Att jag alltid klagar på hur fort tiden går. Jag kanske har börjat bli senil och gaggig? Iallafall har jag bara tagit det lugnt ikväll, sett på fotboll med mamma och pappa samt pluggat på tyskan och engelskan.

Nu ska jag hoppa i säng och läsa lite av min uråldriga bok som faktiskt, ja faktiskt, har börjat bli ganska intressant!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback