I don't care what they say. I'm in love with you.

Otroligt nog har jag fått hjälpa två stycken med fysiken idag. Jag, som inte ens går ihop md fysik, har fått förklara för andra i klassen hur man ska tänka?! Hur ska detta sluta? Jag kanske t.o.m kommer att börja gilla fysik? Nej, hemska tanke!

Ikväll har jag bara tagit det lugnt. Sett på 2 and 1/2 men och suttit vid datorn. Är ganska skönt att inte ha allt för mycket läxor just nu, men det lär väl börja snart igen? Förvånar mig inte alls om vi får alla läxorna över påsklovet. Som att det inte är nog att vi just och pass har någon framtid..

Näe, nu ska jag sluta klaga. Imorgon är det en relativt kort dag med hål, så det ser jag fram emot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback