I don't mind at all

Söndag den 28/3-10

Godmorgon! Har ni kommit ihåg att ställa fram klockan en timma? Vi pratade om det igår, men jag glömde totalt bort det. Så när mamma kom in till mitt rum och väckte mig tio(som jag trodde) försökte jag att somna om en timma. Såklart kommer hon upp efter en halvtimma och säger att klockan är halv tolv. Inser då att vi har ställt fram klockan en timma (förbannat!).

Idag är det lika dåligt väder som igår. Snön bara vräker ner och det känns som att det är december åter igen. Jag som verkligen vill ha vår, nu, nu, NU! Antar att jag får vänta tills, Maj kanske? Antar att det lär ta så pass länge eftersom snöhögarna är enorma!

Nu ska jag plugga lite tyska och fysik. Känns skönt att inte ha någonting mer än det och jag hoppas innerligt att påsklovet kan bli läxfritt!


Kommentarer
Postat av: Louice

tack madde:)!

2010-03-28 @ 12:20:44
URL: http://karlssonlouice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback