I don't think so.

Kvällen spenderades med Elmira. Blev att spela GH, snacka, skratta och ha allmänt roligt. Fick även ett superroligt sms från Sofia om en rolig aktivitet som förhoppningsvis sker kommande helg. Så det peppar vi för, ellerhur? ;)
Hade en riktigt bra, första kväll, på sportlovet. Som jag innerligt hoppas blir fler.

Imorgon var det tänkt att jag skulle följa med till Piteå, men det blev tyvärr inte(som jag har skrivit tidigare). Så jag hoppas att ni får det roligt ändå. Vilket ni säkert får :) Vad jag ska göra imorgon? Jo jag ska nämligen ut och springa, en lång tur, på förmiddagen. Sedan blir det att fara ut och äta med familjen på kvällen. Blir nog super! :)

Nu snart hade jag tänkt lägga mig. SKÄMT åsido. Det är lov förfan, nu blir det att vara uppe hela natten!


Kommentarer
Postat av: Micke

Jasså? Nu blev jag nyfiken på den där bilden du skriver om, länk? :D

Jag hoppas du får ett riktigt kul lov, och att du får sova en jääääkla massa så du är uppvilad och inte en zombie då det börjar om igen.

Vem vann i GH föressten?



Kanske jag borde lägga upp någon kul bild på mig med på min blogg, jag är rätt bra på göra skumma miner. Haft lång tid att träna vettu! xD

2010-03-06 @ 00:19:23
URL: http://nifida.blogg.se/
Postat av: Linda

Vad kul :D Jag och min älskling har ätit god mat och tittat på film :D Hoppas du sover gött inatt :D Gött är vad vi säger här i Karlstad :D

2010-03-06 @ 02:38:34
URL: http://karlstadtjejen.blogg.se/
Postat av: Elmira

bara för att du spöade mig i allt :D :D

hahahahhahaha

2010-03-06 @ 22:18:41
URL: http://elmirasverklighet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback