Ich finde es echt spannend!

Söndag den 7/3-10

Godmorgon! Sitter just nu och tittar på Vasaloppet. Jörgen Brink ligger för tillfället först, men man vet inte vad som kan hända. Hoff poff ligger vi väl längst bak. Ja nu kom någon före han..

Idag blir det träning, så Elmira hämtar upp mig vid halv två. Blir nog super! Känner verkligen peppen för att vara ute och springa. Vädret är också riktigt skönt, kring 0 grader och solen har börjat kika fram. Känner att även denna dag kommer att bli riktigt bra!

Nu ska jag fortsätta att titta på loppet. Är mindre än en mil kvar nu!


Kommentarer
Postat av: Linda

Vad bra :D Jag har sövit gött inatt :D Har helgen varit bra? :D

2010-03-07 @ 15:20:05
URL: http://karlstadtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback