Ich hasse dich..nicht!

Jag är på ett SKITBRA humör just nu! Hela dagen har varit riktigt bra och som pricken över i:et har även träningen gått super! Det var VÄLDIGT länge sedan jag hade en sådan dag. Antar att morgondagen kanske inte blir lika bra, skulle vara otroligt om det blev så, men jag ska inte klaga. Idag har det varit MIN dag! :)

Är skittrött nu, så jag ska lägga mig snart och läsa lite innan jag träder in i drömmarnas land..eller nått..



Vi kan säga att jag ser ut såhär just nu.

EDIT! Grattis till min vän Simon som fyller hela 17 år idag!


Kommentarer
Postat av: Enira

Vad sent! Vad tränar du? <3

2010-03-16 @ 22:23:45
URL: http://efenidc.blogg.se/
Postat av: Carolina [fotograf]

Tack söt :) Vinnaren av "Veckans Blogg" v. 9 är publicerad (där är redan 190 anmälda till nästa omgång) och en rolig konversation ♥ Fotografier kommer ikväll, kommentera gärna ♥ ♥ ♥

2010-03-17 @ 13:42:27
URL: http://caroflina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback