It depends on you

Tisdag den 9/3-10

"You know that I want to, and you know that I need you."

Gillar att börja ett inlägg med en låt. Kan ni gissa vilken den är? Ni får dagen på er så skriver jag ikväll vilken låt det är. Är dock inte så svårt att lista ut. Är en väldigt uttjatad låt på radion.

Idag har jag hunnit att vara ute och åka i en backe med pappa och lillebror. Var riktigt trevligt, men lite småblött. Det är fortfarande plusgrader här, eller ja, det ligger väl kring noll. Så när man är ute och åker blir man fort blöt och kall. Vi var alltså inte där allt för länge, men ett litet tag.

Ikväll blev det alltså ingen träning, den skulle vara nästa vecka istället. Så vi får se vad som händer. Vi skulle eventuellt få främmande av några mamma och pappa känner. Jag lär väl få stanna hemma..


Kommentarer
Postat av: Rebecca

JAG älskar din blogg :D



Du får ha en underbar tisdag:D

Kram!

2010-03-09 @ 15:11:48
URL: http://rebeccaismyname.blogg.se/
Postat av: TJ, (Sonja (A) )

Jag vet, jag vet, jag vet =D Haha, kanske inte så svårt nej (A)

2010-03-09 @ 16:04:49
Postat av: Linda

Idag är det kanon med mig igen :D Hoppas allt är bra med dig :D

2010-03-09 @ 17:02:24
URL: http://karlstadtjejen.blogg.se/
Postat av: Micke

Tack o lov så lyssnar jag inte på vanliga radion där det spelas musik som är populär för tillfället :)

2010-03-09 @ 20:12:56
URL: http://nifida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback