It's my life!

Måndag den 29/3-10

Chacha bloggen, huräre? Med mig är det lixom bra töp.

Ja, jag var fett oseriös!

Sitter just nu och har hål. Ska egentligen ha gympa, men vi tittade på en obligatorisk teater istället. Så då fick vi ett rätt stort hål på mer än en timma. Nu är det dock 35 minuter kvar innan vi börjar om, vilket inte är sådär jättemycket.. Hade tänkt plugga till fysikprovet som är imorgon, men så otroligt smart som jag är ligger det hemma på golvet. Visserligen visste jag inte att det skulle bli ett sådant stort hål, men ja..ni vet hur det är.

Nu ska jag fortsätta att vara mobbad. Sitter alltså längst bort från de övriga i min klass, bara för att denna dator har ett fungerande headset.




Kommentarer
Postat av: jenny

är allt bra idag:)?<3

2010-03-29 @ 16:12:16
URL: http://jennyskoja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback