Keep on walking

Måndag den 15/3-10

Goddag! Hur är det med er? Med mig är det väl..sådär. Har haft ont i huvudet idag med, men med mindre smärta. Så imorgon kanske jag lyckas klara mig utan huvudvärk. Toppen isf!

Skoldagen gick hyffsat fort idag. Kemilabben idag var faktiskt riktigt rolig, som den ibland brukar vara. Vi fick göra en sk. "elektrolys" som de gör på rönnskär här i närheten. Eller ja, en mil bort kanske. Där framställer de alla möjliga metaller, med bl.a elektrolys. Vi fick prova på det och så duktiga som jag och Elmira var så lyckades vi få fram koppar! Väldigt intressant och roligt måste jag medge :) Har även varit där på studiebesök ett antal gånger samt jobbar min pappa där. Så man känner väl till området lite. Hade tänkt ladda upp en bild på rönnskär, men blogg.se krånglar, så jag får väl lägga upp den senare.

Nu ska jag sätta mig och plugga på tyskan, sedan ska jag fortsätta med garderobsstädningen.


Kommentarer
Postat av: ENIRA

fin blogg, !<3

2010-03-15 @ 18:07:51
URL: http://efenidc.blogg.se/
Postat av: PAULINE

Tack så jättemycket :o)

2010-03-15 @ 18:44:50
URL: http://pauliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback