Man hinner mycket på några få timmar.

Åhh jag måste bara få tacka er underbara läsare för era kommentarer! Blir helt rörd av varenda kommentar jag får. Ni är verkligen jättefina! :)

Håller just nu på att baka chokladbullar och kanelbullar. Har aldrig gjort chokladbullar, så vi får se hur det går. Om inte annat har jag kvar kanelbullarna som blir någorlunda bra iallafall ^^ Jag har även lagat middag idag, spaghetti och köttfärssås. Blev riktigt smaskigt och fick berömm av mamma och pappa för köttfärssåsen. La nämligen till lite vitlökskrydda. Gillar att fixa och trixa med mat :)

Jag har ÄVEN gjort en ny design till en kompis.



Vad tycker ni? Blev riktigt nöjd över den! Känns dock som att alla mina designer blir rätt..vanliga och lika varandra, men bara de blir nöjda så blir jag nöjd! Klicka här för att komma till hennes blogg.

Nu ska jag kila ner och stoppa in bullarna i ugnen.





EDIT: Jag insåg att headern fick vissa stavningsfel, så jag ska ändra det så fort jag får hennes lösenord igen. Jag är alltså inte så dålig på engelska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback