sckåter får lajf!

Nu är jag hemma från skoterturen som har varit riktigt awesome! Började med att vi blev stoppade av polisen som skulle kolla upp oss, så att vi inte hade druckit. Vilket såklart ingen hade, så vi klarade oss. Sedan blev det att åka i backarna samt kämpa sig upp för dem. Lär ha en grym träningsvärk imorgon. Det var som ett långt löppass. Efter det for vi ut på en skotersväng och hade riktigt roligt! Pojkarna körde som galningar, så man fick hålla i sig ordentligt. De lyckades faktiskt köra fast(vilket inte var oväntat), så jag och Alice stod och tittade på medans de kämpade med att få fram skotrarna. De fick skylla sig själva helt enkelt. Efter det blev det en långtur lite hit och dit. En riktigt rolig dag helt enkelt!

Nu ska jag fixa till mig lite, sedan sticker jag ner en tvärt till Elmira för att sedan vara med Linn :)


Kommentarer
Postat av: felicia

SV:Oja, det tog verkligen emot i hjätat

2010-03-20 @ 19:44:54
URL: http://duserutsomingalill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback