SPORTLOV!

Fredag den 5/3-10

SPORTLOV MINA VÄNNER, SPORTLOV!
En impuls, men en väldigt glad impuls. Som ni kanske förstod har jag nu, officiellt, fått sportlov och det känns awesome! Speciellt då vädret är lika awesome. +6 grader i solen, kan inte bli bättre? Kanske om man var ute med skotern och en kopp med varm choklad, men jag får nöja mig med det här nu. Man ska inte begära allt för mycket!

Någonting jag kommer att sakna under sportlovet är dock min fina klass. Ja, ni är verkligen underbara! Varje dag får man sig ett skratt, så jag lär väl leva tills jag är 500 år om det fortsätter såhär? Jag kanske blir världens äldsta kvinna? Det återstår att se..

Ikväll vet jag inte vad som händer. Skulle kanske vara med Elmira, vilket blir super! Annars ska jag bara luta mig tillbaka. Känna mig nöjd över det vi har gjort under terminen och slappa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback