Under ytan, finns stora och små.

Jag glömde berätta att våran klass idag har fått besök av norran. Detta är andra gången den där årskursen. Hur stor chans är det på en miljon egentligen? Jag som aldrig ens har varit i närheten av att vara med i norran förut har nu blivit tillfrågad(okej, haft chansen) att vara med i tidningen. Idag skulle de göra ett reportage om sms-noveller typ. Det blev Ramona och Sofia som ställde upp på mer närbilderna samt Ramona som blev den intervjuade. Fotografen, som för övrigt såg ut som en bitter man, tjuvtog bilder på klassen genom en spegel som fanns i klassrummet. Jag hoppas innerligt att ingen bild på mig kommer med. Speciellt ingen bild där jag med flit gjorde konstiga grimaser..

Ikväll har jag lyckats plugga lite fysik. Egentligen är det lika svårt att plugga till som matte är. Kan man formlerna och hur man räknar så kan man det, ingenting man kan plugga in mer eller mindre. Min åsikt åsido. Jag har även bakat mig en kladdkaka. Den dock tog mer tid än väntat. Kommer inte riktigt överrens med våran nya ugn..



Här är ännu en bild på ett öga. Denna gång på min lillebrors. Eftersom han har så pass blåa ögon blev irisen väldigt tydlig. Blev faktiskt rätt coolt, om jag ska vara helt ärlig.


Kommentarer
Postat av: Micke

Jag skulle iaf tycka det var kul att se dina grimaser :D.

2010-03-30 @ 03:26:14
URL: http://nifida.blogg.se/
Postat av: jenny

varför är det inte bra med dig?

jotack allting är bara bra, förutom att jag är sjuk då<3

2010-03-30 @ 11:12:04
URL: http://jennyskoja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback