Cause that was when I ruled the world.

Just nu springer jag omkring som en dåre och packar i kläder i min stora, svarta, väska. Okej, det där var en vit lögn. Att packa väskan tog max fem minuter. Bara en massa mjukiskläder, lånkallingar, sockar, trosor, ja ni vet. Det man har på sig då ingen annan än de i familjen ska se en. Überskönt enligt mig! Det betyder alltså inget smink, mjukiskläder och uppsatt hår i en hel helg. Detta låter helt underbart redan nu. Hur bra blir inte det med en massa skoter och min saknade kusin?!

Ikväll har jag varit med Victor. Vi försökte få ihop lite mer folk, men tydligen var alla i hela världen förutom jag och Victor upptagna, så det blev bara vi två. Vilket inte var tråkigt, onej :) Vi såg på film och snackade, helt klart en bra kväll!

Nu ska jag packa klart det sista, sedan beger jag mig mot sängen. Vet som sagt inte hur det blir imorgon om jag kommer hem och far på fredag morgon eller om jag far imorgon kväll. Det återstår helt enkelt att se. Så jag önskar er en riktigt fin påsk nu! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback