Utseendet eller personligheten?

Godkväll! Jag lyckades smita ifrån främmandet ikväll för att träffa min fina vän Felicia. Vi tillbringade kvällen hemma hos henne med skratt, prat och programmet "Dating in the dark", som var riktigt sjukt, men roligt! Blir dock smått besviken på vissa utav deltagarna. De faller för personligheten, men inte utsidan. Ni vet inte vad det går ut på? Då ska jag berätta kort.

I varje program medverkar tre killar och tre tjejer. De träffar bara varandra, alltså killarna respektive tjejerna. Sedan är det dags för en första "träff". Tjejerna och killarna går in i ett mörkt rum, de ser alltså Ingenting. Lyckas ta sig till ett bord och berättar kort om sig själva. Sedan går de ut och pratar med varandra om vem de skulle vilja träffa igen. Så kommer vi till den andra dejten. Då får de skicka ett mail till en person de vill träffa. Sedan träffas de i samma mörka rum, snackar och ja..vad som helst kunde hända där inne. Det händer även på den 3:e dejten där de antingen väljer att fortsätta träffa den tidigare personen eller någon "ny". När de sedan är klara beskriver de för en proffisionell avtecknare att teckna av personen de har träffat. De har fortfarande inte sett varandra. Slutligen kommer den 4:e träffen. Då går de in i rummet igen, säger ingenting till varandra och sedan visas de för varandra, men de ska fortsätta att vara tysta. Efter det får de välja om de vill fortsätta att träffa personen eller avsluta.

Okej, det blev rätt långt, men det var rätt komplicerat också. Iallafall kanske ni fattar vad jag menar. Vissa väljer alltså bort personen då de har sett den. Väldigt konstigt då vissa har träffat samma person alla de tre dejterna. Hoppas att ni förstod liite iallafall.

Kvällen var iallafall riktigt trevlig och måste absolut göras om :)




Kommentarer
Postat av: felicia

SV: tyck ja me! :D

det får inte bli lika långt mellanrum till nästa dejt ;)

2010-03-09 @ 23:54:32
URL: http://duserutsomingalill.blogg.se/
Postat av: jenny

sv; nej gud nej:)<3

2010-03-10 @ 00:32:11
URL: http://jennyskoja.blogg.se/
Postat av: Micke

SV; Inte lätt, men man förstår varför en del tjejer är skogstokiga iaf.



Och JA, bullarna såg riktigt goda ut. Nybakade bullar doftar riktigt gott och smakar ännu bättre :)

Det borde få finnas diskmedel med lukt av nybakta bullar :D

Min aptit är inte den bästa just nu, men hade den varit normal hade jag lätt velat käka en bunt av de där bullarna. MUMS! :D

2010-03-10 @ 00:35:08
URL: http://nifida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback