A little piece of heaven

Vet ni vad som hände mig nyss? Jo, jag hade tänkt vara duktig och borsta tänderna och ta på mig pyjamasen rätt tidigt så att jag kom i säng fort. Så jag tar av mig tröjan osv, när jag kommer ner till sockarna lyckas jag klösa mig själv på hälen. Tänker dock inte så mycket på det och fortsätter att ta på mig pyjamasen och donar sedan på inne i rummet, alltså bäddar upp sängen osv. När jag sedan vänder mig om så ser jag till min stora förvåning att hela golvet är fullt med blodiga fotspår. Jag tittar ner på min högra fot och dess häl. Jo, visst har det börjat blöda ur den och lite var det inte heller! Såret var max en centimeter långt och inte alls djupt, ändå ska det välla ut blod från det som om jag hade blivit avhuggen min hälsena.. Okej, nu var jag äcklig, förlåt.

Vad har jag mer gjort ikväll? Inte särskilt mycket och skönt var det! Har lekt lite i Gimp och man blir verkligen glad då man gör framsteg och förstår sig på hur det är uppbyggt. Ni vet med alla de olika lagren osv. Inte det lättaste! Kan säga att jag är långt ifrån att veta vad allt betyder. Kanske 1%, om inte mindre.. Fast detta ska gå mina vänner, detta ska gå :)

Sovgott♥


Kommentarer
Postat av: Jacqline

Det kan jag tänka mig att det ska bli :) Hoppas att du får en kul resa! :)

Jag har inte så mycket planerat än så länge, väntar på svar om sommarjobb, annars så blir det nog en rätt så lugn sommar skulle jag tro :) Tar dagarna som de kommer ;)

2010-05-27 @ 12:41:02
URL: http://jacqlinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback